c a online at için ürünler (1)

CANLI SOHBET HİZMETİ - Canlı sohbet yönetimi ve chatbot

CANLI SOHBET HİZMETİ - Canlı sohbet yönetimi ve chatbot

Bugün çevrimiçi ürün veya hizmet satan işletmeler, web sitelerine kuracakları bir çevrimiçi sohbet aracı sayesinde müşteri taleplerine yanıt vererek performanslarını önemli ölçüde optimize edebilirler. Hangi çevrimiçi sohbet aracını kullanırsanız kullanın, hedef kitlenizin sorularına ve taleplerine anında yanıt verecek bir ekibe ihtiyacınız olacak. Chatbot ve standart yanıtların ötesine geçtikten sonra, Ubinaweb müşterilerinizle ve potansiyel müşterilerinizle iletişim kurmak için devreye girebilir. - Bekleme sürelerinin yönetimi. - Bekleme sürelerinin kategorize edilmesi. - Anahtar müşterilerin önceliklendirilmesi. - Destek ve satış arasında denge ve transfer. - Yoğun saatlere göre kaynak yönetimi. - Müşteri tarafından belirlenen süre ve zaman dilimlerine uyum. - Chatbotların kullanımı. - Standart yanıtların (